22 Nisan 2012 Pazar

We're simple minds.

aylar uzun zamanlar olmuş tembellik edip hiiç yazmamışım ya. nerden başlasam.. lukasla 1 aylık nefis bir iran turu yaptık. erasmusla Köln'e gidiyorum eylülde 1 seneliğine. farkında olmadan 2 milyar biriktirmişim. 2hafta sonra lukasla antalyada buluşup kamp yapacagız. (1buçuk aydır görüşmemiş olacagız o zamana kadar) haziranda almanyaya lukası ziyarete gideceğim 2 hafta belçikada plumla buluşacagım. lukasın ablasının düğününe davet edildim temmuzda yine almanya. nefisss bir elbise aldım çok heyecanlıyım! veeeeeeeeeee temmuz sonunda berlinden arkadaşlar ve lukasla karavan eşliğinde avrupa turu yapacagız hayvanlar gibi her yere ve ordan istanbula sürüp arabayı annemleri görüp karadeniz kıyılarında turlayıp gürcistana gideceğiz.. 1 buçuk ay falan sürer herhalde. allahım deli çıkıcam. hayat çok güzel! yarında deuter çantamı alacagım! aa bi de yılbaşı için fas'a yani morrrrrrrrrrrrakko :) ya gidiyoruz!! 30 derecede yüzeceğiz falans. bi de ben geçen kayakta kıçımı kırıyodum ya profesyonelliğime kanıp siyah bölgede kaydım. lukasın kucagında revirde açtım gözümü.. master için fransaya başvurucam galiba ya da almanya bakalım.. lukasın dünyanın 3 yerinde gerçekleştirmesi gereken stajları var.. ama dünyanın istediği herhangi bir yerinde yani.. çok kıskanıyorum yaa doktor sevgilimi.. afrikaya falan gidecek sanırım.. bi tane istanbulda yapar belki bi tane de master yapıcagım yerde yapsın hayvanlık yapmasın di mi? neyse its early to talk about it ya.. bu arada canım bianca'ma bikaç ay önce kavuştum! istanbula taşındı sonunda.. dün gece saat 6 ya kadar dans ettirdi bu bünyeyi.. kıçım acıyor ulaannn. her şey bi yana. çok şanslıyım.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder