10 Aralık 2011 Cumartesi

up2date

Simdi holy cafe`deyim cihangirdeki. Ve igrenc bir latte iciyorum. Neyse diyorum en azindan muzik guzel.. Canim Bianca`ylayim. 4 gunlugune Istanbula geldi bi is teklifi icin. benimle galatada kaliyor. oyle ozlemisim ki birbirimize doyamiyoruz bir turlu. simdi o da karsimda bi seyler karaliyor. kurt bir yonetmenin asistanlik teklifini aldi birazdan onunla bulusmaya gidecek.

hayat garip geliyor bu aralar.. kotu giden bir sey yok aslinda ufak tefek puruzler disinda aileyle. onlara pek zaman ayiramamamdan sikayetciler. aslinda haklilar. zamanin cogu okulda geciyor geri kalan zaman da lukas`la. ama bi sekilde ayarlicam. onlara da zaman ayirmam lazim. 2 haftada 1 goruyorum annemi kopuku falan. sanirim lukas gidene kadar her gunu degerlendirmeye calisiyorum onunla...

bu arada eylul`de Kölne gidiyorum erasmus icin.. 1 seneligine umarim.. berline gitmek istesem de lukasa yakin olmak icin kölnü secmis bulunuyorum. umarim sikilmam orada.. herkes berline gitmemi oneriyor.. köln cok kücük 8 den sonra hayat yok falan.. demeyin lan öyle =(

okul dersen sevgili blogger.. 3 bucuk ortalamami dusurucem sanirim bu dönem lukasla gezip durmaktan ötürü.
ocak ayindaki 3 haftalik tatil icin misira ya lübnan a gitmeyi düsünüyoruz.. iki uc hafta önce bir akdeniz turu yaptik cok güzeldi.. likya yolunda yürümek, yamac parasütü yapmak.. :)

tabi beni köpek isirdi.. düstüm bir sürü yara edindim falan o ayri..

neyse..

boyle bir yazi yarismasina katildim ama cok mesgul oldugum icin cidden sikko bir yazi verdim. bi sey cikacagini sanmiyorum bu sefer..

sen nasilsin blogger. keyfin sihhatin yerinde mi


küsse!


btw: almancam costu yaa acaip mutluyum ama okuldaki sinavdan ne hikmetse 70 aldim :(

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder