12 Ağustos 2011 Cuma

12Ağustos

çok güzel bir sabah. rüzgarlı, soğuk, kapalı, yağmurlu. ortalamamı 3.50 yaptım. çift anadala başlıcam ingiliz dili ve edebiyatından.. erasmusa almanyaya gidicem.. para biriktiriyorum.. hala annemden 5 kuruş almadan yaşamanın verdiği harika hissi yaşayabiliyorum.. almanca öğreniyorum.. çok da iyi gidiyorum.. canım sevgilim gelince almanca konusabileceğiz yani. o burda yokken, ben onu beklerken almanca öğreniyorum, denize gidiyorum köpükle, arkadaşlarımla buluşuyorum barbekü falan yapıyoruz, başak bana Arafta dans dersi veriyo bayıla bayıla( dans edemiyorum çünkü!) radyoda obstacle 1 çalıyo, soğumuş kahvemi içiyorum. köpük'ü modaya götürücem oyun grubumuzla buluşmaya, sonra sevgili arkadaşımız Achim'le yemek yapıcaz terasta güzel bi akşam yemeği yicez.. böyle. bi de kilo vermem lazım ya. haaaaala dana gibi yiyorum. aha we are the people çalıyo. meheeyt.

ps: sevgiliyi beklemek, beklerken özlemek... o kadar güzel ki.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder